Nä, de blir middag med min älskling!

På Blue Moon Bar där the Moniker spelar om 1,5 timme.
Min sambo bidde nästan starstruck över att han hälsade i hand med Danne.
Sa jag att jag fick kram o pratstund? Med finaste Daniel.
O han sa att bästa Lucas är i stan. O ja sa att bästa Sumpan är i stan.
Bägge blev vi lika glada...
- Ja menar att less i way more!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar