lördag 16 juli 2011

Gå hem

Nu har jag fått min kram, ska ja gå hem nu?

Nä, de blir middag med min älskling!


På Blue Moon Bar där the Moniker spelar om 1,5 timme.
Min sambo bidde nästan starstruck över att han hälsade i hand med Danne.

Sa jag att jag fick kram o pratstund? Med finaste Daniel.

O han sa att bästa Lucas är i stan. O ja sa att bästa Sumpan är i stan.
Bägge blev vi lika glada...
- Ja menar att less i way more!

Inga kommentarer: