söndag 19 juni 2011

Om sväris C

Som spanade in min fd klasskamrat i Sthlm förra helgen. Hand i hand med tjej som inte e Bachelorette Frida. Så vi anade att han inte skulle bli vald.

O de tyck ju ja e litt synd eftersom ja som vanligt inte gillar den som blir vald. Höhö.




- Ja menar att less i way more!

Inga kommentarer: