Som spanade in min fd klasskamrat i Sthlm förra helgen. Hand i hand med tjej som inte e Bachelorette Frida. Så vi anade att han inte skulle bli vald.
O de tyck ju ja e litt synd eftersom ja som vanligt inte gillar den som blir vald. Höhö.
- Ja menar att less i way more!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar