Vi är på väg mot mamma o Ingo, det blir inte värre än så idag. Alldeles lagomt så faktiskt för min del. Vi har momma med såklart också!
Igår träffade jag Tove på Bergvik, vi kan säga att vi busade lite. Hon busade oxå med min dejt.

Han fick låna Lillebror lite.
Jag o Axel fikade lite, hans mamma tog detta kort:

Även kallat Monster kortet.
Nedan är det då kallade Naken kortet:

Klänningen som jag har på mig idag är den dom inte kom fram i tid förra året till midsommar:

Nederdelen ser ut såhär.
I örat har jag denna:

O denna:

Elefanten..
O ja, ja glömde sätta på nytt nagellack!
-Ja menar att less i way more!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar