Ska snart avanmäla mig på Arbetsförmedlingen för sommaren.
Spara lite dagar.
När jag kommer hem från jobbet så är det en sak som gäller.
Sängen. Sova. typ 1 h.
Jag är trött. Stel, Ont har jag jag vet inte vilka övningar jag ska göra för att underlätta.
Fortsätter "fikapaus" promenera på dagarna.
Imorgon är det helg.
På lördag kommer Levisia.
Sambon och jag har kommit på en deal.
Jag sparar till bröllopet, han till huset.
Börjar man spara så börjar nog viktväktarmotiviationen komma också.
Vill meddela att jag skriver allt jag äter, räknar, o tar lite av veckobunsen varje dag.
Men räknar o skriver.
*nöjd*
1 kommentar:
Vi håller också på att sparar och en av våra grejer vi har satsat på för att dra ner på kostnaderna är att göra en veckomeny - planerar våra matinköp på ett annat sätt en innan och försöker använda det vi har hemma. Var dåliga på det innan. Planeringen medför att vi lättare tar de mer hälsosamma besluten som kroppen tycker bäst om.
Jag hejjar på dig! =)
Skicka en kommentar