måndag 11 april 2011

Change

I Karlstad,där finns två bhar i min storlek i standardsortimentet.den svarta ser ut såhär:





Och Vilken Service! Tjejen hade en "ny på på jobbet" skylt och utseendet tilltalade mig, alltså ingen spinkig modemedveten sak utan en  NORMAL TJEJ, stod där, och var, galet hjälpsam. Och Sa: Jag förstår dig. Vet du hur lätt det är att hitta en bh i min storlek?? (85 H). Lika lätt som att hitta en bra BH för dig! (100 D eller 95 DD med förlängning :D) de hade en sort, två eller tre färger. Sen fick vi köra förlängningsknepet. O inget stoppat. Men. Jag vet vart jag kan köpa en BH i rätt storlek. Och jag vet att jag nu kan gå in igen o säga, HJÄLP.  Och att mitt förlängningsknep får vara okej när jag hittar bra kupor..
Jag studsade ur affären.
Hur ofta??

CHANGE i Mitt I City Karlstad.
 
o "ny på jobbet tjejen" med 85 H i bhstorlek. Ni har fått en ny kund.

(jo Just "BH-proffset" på Trinny och Susannah, försökte sätta på mig en bh, 85 A. (med en förlängning såklart) men ändå.

Bh proffset på CHANGE, tyckte 100 C var för litet och 100 D var på gränsen. Men mycket bättre med D än C. Och sade precis som hon på T o S att " jag förstååår att du har svårt att hitta en bra BH. DET ÄR INTE BARA JAG som inte fattar alltså.. Finemang det.

2 kommentarer:

Anna-Maria sa...

Om du nu vet din storlek rekommenderar jag dig att titta in på www.bravissimo.com där det finns många fina behåar i större storlekar. :) Om du inte kan översätta omkretsen till tum så maila eller ring dem!

Emma H sa...

ÄLSKAR personalen på Change!!!! Och hela butiken för den delen men det vore bra med större utbud för större storlekar bl.a. fler färger och fler av varje storlek.