måndag 4 april 2011

alltså. responsen.

responsen här.
på facebook.
på sms.
på mail.
från folk ja inte pratat med på 5 år.
från folk jag inte känner.
från bröders o vänners vänner.

alltså.
responsen.

Jag är, så oerhört rörd. Glad! Stolt, känner mig så, stolt.
Programmet i sig tyckte jag blev bra.
Jag som var med o sett allt bakom kulisserna och som vet vad mycket material de hade att sortera bort och in. Jag är glad.

Glad att människor sett programmet, men inte bara det, de tar sig tid att ta sig ut på facebook, och skriva till mig.  Man kan ju se, o sen stänga av o så är det klart.  Men så många har hört av sig.
Jag blir så rörd och tacksam.

Allt utom en sak, är sant. Jag vill gå ner i vikt. Men, "i like me", är så sanning.

resten av makeover historien får vi ta imorgon.
nu har ni ju sett resultat.
jag väntar på att tv4s webplats ska fungera så jag kan se inköpslistan på mina kläder.
=)

4 kommentarer:

Sus sa...

Jag såg dig på catwalken. När jag förstod att det var din mamma som satt där, ja då brast det för mig.

Du är så fin!

Annika sa...

Måste hem och se programmet på TV4 play!! För där finns det väl? Spännande! Du är jättefin på headern i alla fall! :)

Fröken Finemang sa...

det finns där en vecka iallafall!
o tack Annika!

Cecilia sa...

Jätteroligt att du fått uppleva det här!
Kanoners!