måndag 4 april 2011

1 timme 22 min kvar jag är på tvn!!

Och det är förstås galet läskigt.

Jag är rädd för första delen, när vi möts, jag beter mig förmodligen sjukt konstigt.
Jag ska inte bli skådespelerska om man säger så.
men resten, är jag ganska mycket mig själv, ibland väldigt påhejjad av reportern hehe,
ibland ivrig, ibland glad, ibland störtgråter jag.

om vi struntar i mig nu så ska de bli väldigt spännande att se, Johanna, Jessica, Pia, Lillemor, Nina, Annica, Ulrica, Pernilla och Margaretas framfart i programmet, deras reaktion på sig själva.
alla blev så jävla snygga! o glada och ba liksom, åh.
Det ÄR många känslor, många tårar på otippade ställen och från otippade personer.
o Publikens respons, vi hade stor publik, och jag kommer fortfarande ihåg känslan av att gå upp på scenen.. o få responsen... då tänkte jag: och jävlar, är de SÅÅÅ stor skillnad ;)
Det var det.

Nu bara 1 timme och 3 minuter kvar.

GAAAAAAAH!

Susannah, Susannah, Susannah, är en fantastisk kvinna. Så är det! Fantastisk. Vi som klickade.

3 kommentarer:

ullis sa...

du är så himla cool som är med! jag är sjukt impad

Emma sa...

Sitter som på nålar och vill se programmet, det borde väl komma upp snart....

EMMA sa...

Det va ett sånt bra program!!! Satt bänkad för jag känner Pillan. :) Ni alla va så fina och vackra!!!! :)