torsdag 19 mars 2009

Representant

på dop inom kort. Mamma kan inte gå o skickar mig istället.
Jag kan ha mammas bil och gissar att Mormor också ska gå så jag blir hennes sällskapsdam. Eh, nej. tvärtom, hon blir min.........
nu till frågan: vad ha på sig?

jag har himla mycket att välja mellan så det lär ju lösa sig.
But anyway!


Har nog förresten bestämt att -30kg belöning blir födelsedagskalajs mundering.
SÅNT kan man tänka på när man har inte får ner ord på dokumentet.

Dagen efter dopet är det 50 årigt bröllopsfirande på Dömle.

"Is it gum, is it food? What the hell is this?" - Fröken Buffay om Saltwatertaffy.

I maj är det annat bröllopsfirande på g också. Fast 60 år!(fast där vet ingen vad som sker så där kanske det bara blir grattande via representant, typ far.)

mycket firande, många tillfällen att få klä upp sig.

På tal om. (typ familj).
Ofta är det superdupertråkigt att mina bröder bor så långt bort. Just nu. Mindre tråkigt. två av två föräldrar vill gå på Hockey. Ett barn i närheten.
jag tycker det är såååå tråkigt att behöva offra sig för att följa med dem..
hihi

Inga kommentarer: