tisdag 28 oktober 2008

Göteborg

Man kan ana att jag längtar tills imorgon.
Jag får ju träffa Martin.

Men innan jag sätter mig på sista tåget så har jag 3? timmar i Göteborg.
3 timmar! Som i och för sig är en väldigt kort tid.
Fast jag tycker det är LAGOM.

Jag ska äta Lunch.
Och Köpa Would you Belive.
Jag ska ta reda på om gull P är i gbg och om han jobbar i arkaden eller om han "flummar omkring".
Och hur långt det är från Arkaden till Centralen. (Therese: det vet du.. ? :) Tell me)

Sen sätter jag mig på tåget igen med lite storstad i kroppen som sedan fylls av kärlekslängt.
Ännu mer alltså.
Imorgon blir en riktigt, riktigt, RIKTIGT bra dag. trots rätt mkt resande..


Nu ska jag ta på mig några bra kläder, hoppa i den nya stövlarna och ta das auto upp till Krp- Fagottgatan- för sista gången som "boende".
ÅH SKÖNT!

BTW: efter massagen igår. VÄDLIGT ONT mellan skulderbladen. VÄLDIGT. det var alltså inte värt det där. men resten av ryggen. OJ så värt det. =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ca 10 minuter är det från arkaden till Centralen om du inte tänkt springa :-)

Hade också lite träningsvärk i ryggen dagen efter massagen men vet inte om det är från just massagen eller om det hade och göra med all dans som försigick på lördagkvällen..

Fröken Finemang sa...

therese: 10 min! Åh helt perfekt.. Näe, springa blir et inte.. Mer haltande.. *går in nya stövlar* hehe

hmm.. svårt o säga om det är massage eller dans.. Oavsett, jag tror det är massage, och bli lite lättad att det inte är min inflammerade rygg som skäger ifrån :)