nu har jag sett klart flighplan
cyklat
förberett morgondagen.
satsar på 14 samtal.
vi får se vars jag hamnar.
så nu är det bara sova kvar.
men det är trist.
för imorgon är det inte min födelsedag. utan bara en vanlig dag.
fram till torsdag. så därför ska jag komma ihåg o köpa ett kort jag kan skicka till M.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar