lördag 5 april 2008

Gomorron o Gomidda

Hallojs!

Idag är jag ledig.
Riktigt ledig.
inte ens en gnutta tvång att läsa något.
Det kan nämligen vänta till måndag!! Skönt.

Nu ska ajg lokalisera ett skärp till mina mysbrallor, o sen knata till affären.
köpa muffinsformar, idag förstår ni blir det bakning!
Imorgon med iofs. Ska baka bröd, som kommer ta cirka 2 timmar. o tårtan, OCH maten...
Däääm vad jag har o göra imoron :D
Idag ska det städas o skuras och plockas. men det är inte jättemycket kvar!! Gött
Ska ställa undan cykeln (efter att ha använt den), och ställa fåtöljen på något smidigt vis.
ställa borden på ett undanskuffat vis =)
Imoron kommer det massa folk och jag behöver lite plats ju.

Men nu ska jag gå till Konsum så jag kommer igång nån gång!!

tjingeling!!

2 kommentarer:

Sara sa...

heej gumman!! Du får också ha en kanon dag.. :) kram kram

Anonym sa...

Åh jag vill också baka jue!!!! *suck* hoppas att din dag blir bra imorgon :)