MUMS!!
emmamdh: gjorde muffins istället för hel kaka istället, men shiit vad smeten såg gooo ut.. :) sen ska jag ha på den vita chokladen.. *mumsfillibaba* tror jag jag yttrar då..
emmakd: maila mig! du vet vad, eftersom vi i detta nu diskuterar det på msn =)
BÅDA EMMORNA! : Ibland när jag svarar på kommentarerna så tar jag fel emma, om jag inte orkar flytta muspekaren till ert namn.. bara så ni vet.. :)
O ja.. jag är hemskt förvirrad och lat.
Men det var nog ingen nyhet får nån ;)
2 kommentarer:
får börja skriva emma h när jag skriver då så du vet vem som är vem ;)
emma h: ja det är ju en lösning, men en tråkig sån :) Skriv du bara emma, för jag har ganska roligt när jag gissar vem som är vem.. :)
men bara så du/ni vet att jag tror jag riktar mig till dig när jag eg inte gör det.. :D
Skicka en kommentar