lördag 5 april 2008

Bak!

MUMS!!

emmamdh: gjorde muffins istället för hel kaka istället, men shiit vad smeten såg gooo ut.. :) sen ska jag ha på den vita chokladen.. *mumsfillibaba* tror jag jag yttrar då..

emmakd: maila mig! du vet vad, eftersom vi i detta nu diskuterar det på msn =)


BÅDA EMMORNA! : Ibland när jag svarar på kommentarerna så tar jag fel emma, om jag inte orkar flytta muspekaren till ert namn.. bara så ni vet.. :)
O ja.. jag är hemskt förvirrad och lat.
Men det var nog ingen nyhet får nån ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

får börja skriva emma h när jag skriver då så du vet vem som är vem ;)

Fröken Finemang sa...

emma h: ja det är ju en lösning, men en tråkig sån :) Skriv du bara emma, för jag har ganska roligt när jag gissar vem som är vem.. :)

men bara så du/ni vet att jag tror jag riktar mig till dig när jag eg inte gör det.. :D